Yxans spelsällskap
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Vill Tacka

2 posters

Gå ner

Vill Tacka Empty Vill Tacka

Inlägg av Humza tor jan 13, 2011 2:03 pm

Jag vill tacka Andreas för den spontana spel träffen igår då vi han med att köra första intro senariot till Bastogne: Screaming Eagles Under Siege.

Båda gjorde en del misstag och det första senariot bjuder inte på så många valmöjligheter.
Nästa gång blir det intro senario nr 2 och efter det så blir det hela kampanjen.
Ska försöka skaffa en plexi/plast skiva att lägga över spelplanen har man då en papp/massonit/plastskiva under kan man rätt lätt lägga undan spelet utan att allt åker åt fanders.
Är det någon som har en plast/plexiglas skiva som är ca 86*57 så är jag villig att ta hand om den för en rimlig peng.

Humza

Antal inlägg : 119
Registreringsdatum : 11-01-08
Ålder : 43
Ort : Landskrona

Till överst på sidan Gå ner

Vill Tacka Empty Sv: Vill Tacka

Inlägg av Admin tor jan 13, 2011 2:49 pm

Nästa gång ska jag inte vara så trött. Har sovit extremt dåligt hela veckan kände mig helt dimmig när vi spelade :/
Jag skyller inte minna förluster på det. Jag skyller på att jag bara slog med en tärning när jag attackerade. Så borta var jag Wink
Den andra omgången blev jag helt utmanövrerad och då är det bara till att inse att jag var den sämre befälhavaren.
Admin
Admin
Admin

Antal inlägg : 43
Registreringsdatum : 11-01-06
Ålder : 45
Ort : Landskrona

https://yxan.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet